Midea
Az 1968-ban alapított Midea mára az egyik legnagyobb gyártóvá nőtte ki magát világszerte a háztartási cikkek és a klímaberendezések piacán.A 40 éves folyamatos fejlődés eredményeként 2011-ben elérte a 22 milliárd dolláros összbevételt. Ennek eredményeképpen több mint 150,000 munkahelyet hozott létre Kínában, és a világ számos más országában egyaránt.
- Éves Árbevétel: 22.2Mrd $
- Dolgozók: 150,000 munkatárs világszerte
- Export: 200+ ország és régió
- Innováció: A tejes bevétel 3%-a K+F–re fordítva, minden éveben.
A Midea alapelve az, hogy folyamatosan törekszik értéket teremteni, oly módon, hogy reagál a piaci igényekre, költséghatékonyan szervezi a tevékenységeit és folyamatosan szem előtt tartja a vásárlói elégedettséget.Ez a vezérelv segít a Midea-nak, abban, hogy világszerte átfogó termékportfóliót tudjon vásárlói rendelkezésére bocsátani, oly módon, hogy a disztribúciót fejlett hulladékkezelési eljárással támogatja meg, így képes egyszerre megfelelni a gazdaságossági és a természetvédelmi alapelveknek.
Mára Midea vezető barnddé vált Kínában. A vállalat folyamatosan globalizálja a tevékenységeit, így többek között Vietnamban, Belorussziában, Egyiptomban, Argentínában és Indonéziában is találhatunk gyártóegységeket, amelyek a jövőben továbbiakkal bővülnek.
Midea azonban nem csak a gyártási, hanem disztribúciós tevékenységét is nemzetközi szinten szervezi, lokális disztribúciós csomópontokat létrehozva világszerte, hogy a vevőit minél jobban tudja kiszolgálni.
A jövőbe tekintve, Midea folytatni kívánja, azt a kezdeményező és növekvő attitűdöt, amely az egyik legdinamikusabban fejlődő világvállalattá tette. Midea azonban nemcsak az üzleti kiválóságra törekszik, hanem felelősségteljes corporate citizen, azaz mint egy felelős állampolgár kíván a világpiacon jelen lenni.
Elismerések és díjak:
- 70. helyezés a Kína top 500-as vállalatok listáján (China Enterprise Association)
- 25. helyezés a top 50 nyilvános működésű vállalatok listáján (Forbes Asia)
- 474 –ik a „Global 500”-as Brand Riport 2011-ben (Brand FInance)
- 6-ik helyezés Kína Legértékesebb Brand 2011 listán (R&F Galobal Magazine)
- Top 100 Kína Zöld Vállalatai (“China Entrepreneur” Magazine)
A Midea vállalatcsoport integrált kutatás-fejlesztési és gyártási tevékenysége is ezen elv szerint eljárva folyamatosan a vásárlói életminőségének javításán fáradozik, hogy mindenkor széles választékkal, innovatív, mégis elérhető árú termékekkel tudjon szolgálni.